Българският разработчик на играта "Mars is Flat", която привлече вниманието на Илон Мъск Снимка: © https://twitter.com/lvladimirovBG

Български разработчик на игри се превърна в герой на Twitter, след като успя да получи (многозначително) разрешение от името на Илон Мъск за последния си проект - видеоигра за колонизирането на Марс от SpaceX.

Любомир Владимиров е на 25 години и е от Пловдив. В продължение на 154 дни той изпраща едно и също публично съобщение до Twitter-профила на Мъск, в което го моли да даде "благословия" за ползването на логата и името на компанията му в новата игра "Mars is Flat", симулатор за оцеляване на Червената планета.

Цели 22 седмици Владимиров изпраща на Мъск следния текст:

"Скъпи Илон, аз съм разработчик на игри и правя игра за колонизирането на Марс, в която участвате ти и SpaceX. Ако мислиш, че това е ОК, достатъчно е само да напишеш "Действай", за да мога да използвам името и логата ти. Ще публикувам този пост всеки ден в продължение на една година, докато не получа "Да" или "Не"!".

На 154-тия ден, Илон Мъск най-после решава да отговори в типичния си стил:

"Можеш да откраднеш името и логата ни и вероятно няма да те съдим".

Проектът на Владимиров все още е в процес на разработка, но реакцията на Мъск вече привлече значително внимание към работата му.

Българинът казва, че е готов да отдели "80% от приходите от играта за SpaceX".

"По този начин играта не само ще послужи за важната мисия да забавлява хората и да възбужда интереса им към Марс, но и ще помогне на Илон Мъск и на SpaceX за постигането й", пише той.

В няколко от трейлърите на "Mars is Flat" се виждат визуализации на
Cybertruck на Tesla (бронирания електрически пикап, който Мъск демонстрира през 2019 г.), прототипа на космическия кораб Starship на SpaceX, както и герой, облечен в костюма на астронавтите от Crew Dragon.

ScreenRant посочва, че българският девелопър не е единственият почитател на SpaceX, който иска разрешение да ползва името на компанията в работата си. Том Круз например има план за заснемането на филм на Международната космическа станция с помощта на NASA и Мъск.

"Опитах се да се свържа с Tesla и SpaceX по обичайните канали. Нямаше отговор. Не мога да пратя лично съобщение на човек, който не ме следва в Twitter. Не обичам да се отказвам, затова измислих план, по който съобщението ми да стигне до очите на Илон", пише Владимиров в отговор на хора, които критикуват подхода му.

Той посочва, че е бил готов да направи играта с или без съгласието на Мъск. На предложенията на коментаторите да "преименува" героите си на "Имон Тъск" или "SpaceY", защото така би било по-лесно, българинът пише "по-лесното не е еквивалентно на по-добро".

Разработва я безплатно от месеци и планира да продължи да го прави.

"Правя играта на мечтите си. Един ден ще я играя и ще се радвам, ако не съм единственият. Предпочитам Илон да е в нея", пише той.

"Работя по 16-18 часа на ден. Около 50% от това време е отделено за играта. Правя 3D-визуализациите, UV-картите, скриптовете, дизайна на терена, правя си дори собствена музика. Влагам твърде много усилия, за да оставя нещата да се случват от само себе си. Нищо не се получава, ако не го направиш сам", пише още авторът на играта.


Прочетете още:

От SpaceX до Холивуд: Хората, прославили България по света през 2020


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024